از کی طاق باز نخوابم

۴ پاسخ

20هفته

من خیلی بد خوابم فکر اینده خوابم چطور میخواد بشه😫

من خیلی کم میخوابم طاق باز . چون خواب به پهلو واقعا خسته اوره

من از 12 هفته نمیخوابم دیگه

سوال های مرتبط

مامان آرن مامان آرن ۸ ماهگی
مامان حُسنا خانوم مامان حُسنا خانوم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دوتافرشته مامان دوتافرشته هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان رادمهر و رادین مامان رادمهر و رادین ۵ ماهگی
مامان 💫نور زندگیم✨ مامان 💫نور زندگیم✨ ۶ ماهگی
مامان نورا👧🏻🎀 مامان نورا👧🏻🎀 هفته سی‌ونهم بارداری