کسی ب بچش این شربت رو داده

تصویر
۳ پاسخ

اره دكتر برا سرماخوردگي و سرقه هاي خلطي داد ولي اصلا ب نظرم خوب چون با اين خوب نشد پليوم خوبش كرد

اره خیلی بود سرما خورده بود گلو درد داشت بعد از کلی دارو این جواب داد

اره دکتر قبلا تجویزکرده بود واسه پسرم

سوال های مرتبط

مامان کیارش مامان کیارش ۱ سالگی
مامان مهراد♥️ مامان مهراد♥️ ۱ سالگی
مامان مامان معجزه مامان مامان معجزه ۲ سالگی
مامان ❤️تیام جانم❤️ مامان ❤️تیام جانم❤️ ۲ سالگی
مامان دنیز جونم❤️ مامان دنیز جونم❤️ ۱ سالگی