ب بچم پستونک بدم

۹ پاسخ

خیلی خوبه آرومش میکنه

من از اول دادم

اگ بگیره ک خوشبحالته

بده مثلاً روزی دوسعت ن زیاد

اگه بگیره عالیه

بعد از ۳ماهگی بدی بهتره

اره عالیه

حتما بده اگه میگیره.امتحات کردی؟

بده خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان جوجو ممد🐣🩵💙 مامان جوجو ممد🐣🩵💙 ۵ ماهگی
مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 ۵ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۳ ماهگی