من که ندادم نمیدم حوصله ندارم هم از شیر بگیرم هم از پستونک هم اینکه مراقب باشم هی کثیف نشه
دلیلی ندارم پستونک بدم
من هم بچه اول دادم ۸ ماهگی گرفتم
هم اینو دارم میدم
من که میدم مخصوصا موقع خواب راحت میخوابه
اره .
من که دادم خیلی خوب بود ولع مکیدن داشت هی شیر میخواست پستونک دادم کنترل شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.