۵ پاسخ

من که ندادم نمی‌دم حوصله ندارم هم از شیر بگیرم هم از پستونک هم اینکه مراقب باشم هی کثیف نشه
دلیلی ندارم پستونک بدم

من هم بچه اول دادم ۸ ماهگی گرفتم
هم اینو دارم میدم

من که میدم مخصوصا موقع خواب راحت می‌خوابه

اره .

من که دادم خیلی خوب بود ولع مکیدن داشت هی شیر میخواست پستونک دادم کنترل شد

سوال های مرتبط