۴ پاسخ

نگا با همون اسکوپ شیر خشک دو اسکوپ ارد برنج دوتاهم شیر خشک

ارد برنجو‌با شیرخشک بریز بعد اب بعدم هم‌ بزن بزار رو گاز تا غلیظ شه یکم

ارد برنج و شیرخشک و اب

عزیزم شیر خشک نباید حرارت ببینه
ارد برنجو با اب و هرچیزی که دوس داری بش اضافه کنی من خرما و موز هم میریزم که شیرین شه بخوره بذار رو گاز ابش که بره قوام پیدا میکنه
بعد که سرد شد بهش شیرخشک اضافه کن بده نوش کنه
ولی شیرخشکو ازاول نریز

سوال های مرتبط

مامان میکائیل مامان میکائیل ۸ ماهگی
مامان پناه🩷 و پاشا🩵🧿 مامان پناه🩷 و پاشا🩵🧿 ۵ ماهگی