۲ پاسخ

من یه پیمانه شیر خشک گذاشتم توش دوتا پیمانه ازش میریزم ۶۰تا آب

طبق چیزی ک روی قوطی نوشته...برای بار اول ۵-۶تا قاشق غذا خوری اب رو با ۱قاشق غذا خوری از سرلاک قاطی کن بزار ۳دقیقه بمونه بعد اماده خوردن هست...خودش نوشته بتدریج زیاد کنید
من با همین روش تهیه میکنم برای ۳روز اول در حد چندتا قاشق چایی خوردی دادم الان همین‌مقدار رو کامل میدم بخوره البته اگ‌بچه بخاد

سوال های مرتبط

مامان میکائیل مامان میکائیل ۹ ماهگی
مامان اریا مامان اریا ۸ ماهگی
مامان پناه🩷 و پاشا🩵🧿 مامان پناه🩷 و پاشا🩵🧿 ۵ ماهگی
مامان آینده❤️ مامان آینده❤️ ۱۶ ماهگی