سلام دوستان .چای زیاد میخوردم توی بارداری ضرر داره؟

۱۳ پاسخ

اره عزیزم نخور حداکثر روزی سه لیوان اونم خیلییی کم رنگ مجازی تو هفته های شما که بخاطر کافئین خیلی خطر داره و جلوتر که بری با رشد جنین و نیاز بیشتر جنین به خون قلب بیشتر کار میکنه چای باعث وپش قلب بیشتر میشه و اذیت میشی

اره ضرر داره کافئین داره

آره عزیزم ،چای به دلیل وجود ناخالصی برای دفع و هضم آب زیادی از بدن میکشه وبدن کم آب میکنه وبه دلیل وجود تانن و کافئین مصرف زیادش خوب نیست اصلا، و اینکه چون باهاش قند و این چیزام مصرف میشه خطر دیابت بارداری رو هم بالا میبره
رعایت کنی بهتره
واب جوشیده سختی آب بالا رفته و زیاد خوب نیست
در کل بهتره نخوری به بچه هم ندی
خدا حفظتون کنه

خوش به حالت که میتونی بخوری 😂من بالا میارم با چای

منم روزی سه لیوان باید بخورم😐

من الان یه فلاسک دم کردم نشستم پاش🙆🏻‍♀️😋

کم خونی نگیری
کم رنگ بخور بدون قند

کلا چای زیاد خوب نیس روزی دولیوان کم رنگ بخور

آهن بدنت کم میشه

میگن بچه سیاه میکنه حالانمیدونم چقدرش علمیه

منم همینطور بدون چای هرگز😜

والا منم میخورم اما کمرنگ بدون قند دیگه نمیدونم ضرر داره یانه

آره. آب بخور

سوال های مرتبط

مامان آوا و آریا مامان آوا و آریا ۶ ماهگی
مامان طنین🎶🎼🎵 مامان طنین🎶🎼🎵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌ام بارداری
مامان طاهاو جانان🍼🩷 مامان طاهاو جانان🍼🩷 ۷ ماهگی
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد