خانما چیکنممم ترشح دارم عین ابکی کشدار میچکه همش روانی شدمممم

۶ پاسخ

سلام عزیزم دقیقا منم همینطورم طبیعی هستش

پدروزانه بزار

منم دارم خیلی رو مخه 😏

تواین هفته ترشح عادیع

کلاس زایمان نرفتی اونجا همشو توضیح میدن

ترشح عادی بعد این اتفاقا زیاد هم میشه

سوال های مرتبط

مامان ارکان مامان ارکان ۱۱ ماهگی