تیرویید عددش باید چقد باشه؟
2.7 خوبه ؟

۷ پاسخ

عزیزم شما چیکار کردی ۲.۷ بود عدد تیروییدت؟ قرص بهت داد دکتر؟ از منم ۲.۷ تیروییدم الان

باید بری دکتر عزیزم . ما ک دکتر نیستیم😐

تو بارداری باید زیر ۲.۵ باشه
باید تحت نظر متخصص غدد باشی حتما

یکم کم کاره باید قرص بخوری، من شماره واتساپ منشی دکتر علیرضا جهانشاهی رو دارم اگه میخوای بهت بدم ازمایشتو براش میفرستی بهت میگه چه مقدار قرص استفاده کنی تو اهوازم بهترینه

خوبه به نظرم .چون آزمایشگاه واسه من زده بود تا ۴ مجازه من ۴ و نیم بودم دکتر قرص داد

باید قرص بخوری بیاد پایین برو دکتر غدد

نه قرص بخور نصفه

سوال های مرتبط

مامان برنا👶🌱 مامان برنا👶🌱 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
پسر آسمونیم🩵🧸 پسر آسمونیم🩵🧸 قصد بارداری
مامان پسرم🧿 مامان پسرم🧿 هفته نوزدهم بارداری
مامان دِلــارا 💖 مامان دِلــارا 💖 ۱ ماهگی