باید برید دکتر غدد مال منم ۸ بود دارو داد شد ۵ و همچنان میخورم تا ۲ بیاد
لووتیروکسین ۱۰۰ دکتر ب من گف بخور تا دوهفته دوباره ازمایشت رو تکرار کن
من الان ١٠٠ شو ميخورم
ما من 4 بود با لووتیروکسین رسید 1 50 بود نصفش میخوردم ناشتا
خیلی زیاده باید زیر ۳باشه
من رو عدد ۴ بود دکترم لووتیروکسین ۵۰ نوشته برام دماهه دارم میخورم فعلا آزمایش مجدد نفرستاده منو
باید لووتیروکسین بخوری من رو ۳بودم دکتر گفت لب مرزه قرص داده صبح ناشتا یک ساعت قبل صبحونه میخورم ولی شما ۸هسی گمونم باید ۱۰۰بخوری من۵۰میخورم شد ۱.۵
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.