قرص تیرویید رو تا کی باید بخوریم

۹ پاسخ

من الان دوروزه تموم کردم نخوردم

دکترا که میگن حتی تا روز زایمان باید بخوری

من الان یه ساله نرمالم و همچنان میخورم

شاید بعد بارداری خوب شه شایدم تا همیشه باید بخوری، من تو بارداری قبلیم گرفتم و با سقط بچه هم نرمال نشد و همچنان قرص میخورم اما دکتر میگفت 50-50 هست بعضیا بعد از زایمان نرمال میشن

باید بخوری چون تو بارداری با قرص کنترل میشه بعد بارداری هم اگه شیر میدی ک باید مرتب بخوری اونوقت دیگه دکتر میگه قط کنی یانه

تا ابد

من تیروئیدم شش و نیم بود
بعد دوماه شد یک و نیم
ولی هنوز میخورم چون دکترم گفت با قرص کنترله

تا زمانی دکتر تشخیص بده عزیزم

تا هروقت تیروییدت بهترشد

سوال های مرتبط

مامان آقا محمد👶 مامان آقا محمد👶 روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وششم بارداری
مامان دخترم وگل پسری مامان دخترم وگل پسری هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نی نی دوقلوها مامان نی نی دوقلوها هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وسوم بارداری