دوستان تا کی باید قرص آسپرین بخوریم

۸ پاسخ

چرابایدبخوری؟؟برامن ننوشته

دکتربه من گفت تا۳۶هفته دوقلوباردارم

دکترم گفت تا ۳۶ هفته
گلم دکتر چرا به شما آسپرین داد؟من نپرسیدم چرا نوشته😐

۳ یا ۴ هفته به زایمان
چون نخوریم به جنین خون‌رسانی کم میشه خدایی نکرده سقط
البته برا همه این مدلی نیست کسایی که عدد پاپ تو انتی پایین این مشکلات دارن
منم مصرف میکنم 🥲

تا ۳۶

هفته ۳۶-۳۷

دکترت باید بگه.

سلام اصولا تا دو هفته یا یک ماه به زایمان

سوال های مرتبط

مامان نی نی دوقلوها مامان نی نی دوقلوها هفته سی‌وسوم بارداری
مامان امیر ارسلان مامان امیر ارسلان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وسوم بارداری