خانوما بتا عددش 1000 باشه خوبه یا کمه؟؟

۴ پاسخ

خوب و بد نداره که ...عددش هفته ی بارداری رو نشون میده...مثلا هزار بشه هفتهی چهارم بارداری

آخی
منم زده بالای هزار

خوبه تیتر دادی یا معولی

عالیه

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۷ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان میران مامان میران هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته ششم بارداری
مامان ِفاطمهِ🫀 مامان ِفاطمهِ🫀 ۶ ماهگی
مامان هدیه زهرا🫀🌺 مامان هدیه زهرا🫀🌺 روزهای ابتدایی تولد
مامان میکاییل مامان میکاییل روزهای ابتدایی تولد