خانوم ها عددش بتا خوبه. 100یا 1000

۷ پاسخ

۱۰۰۰ هس

این هست

تصویر

الان باز هست سونو ها برو

با چن روز تاخير!؟
عدد بتا ١٠٠ بوده!؟

بستگی داره چند روز تاخیری

100 باشین که هنوز 8 هفته اولین من سره دخترم 100 بود بعد سنو گرافی 8 هفته بودم

1000بنظرم

سوال های مرتبط

پسر آسمونیم🩵🧸 پسر آسمونیم🩵🧸 قصد بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان میران مامان میران هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هانا خانوم 🩷 مامان هانا خانوم 🩷 ۱ ماهگی
مامان هدیه ی امام رضا مامان هدیه ی امام رضا هفته سیزدهم بارداری
مامان هدیه زهرا🫀🌺 مامان هدیه زهرا🫀🌺 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان🐣 مامان مامان🐣 هفته سی‌ودوم بارداری