اینم ناهار دخمل خونه رفت که بپزه😍

تصویر
۶ پاسخ

نوش جونش 🤤💜
ببین نوشتی دوسه وعده میدی من خودمم دوسه وعده میدم
ولی هر بار نباید همشون رو گرم کنی باید یه زره برداری توی که ماهیتابه یا قابلمه کوچیک گرم کنی
همشون رو که سه بار گرم کنی ضرر داره

خوشبحالت چقد گازت تمیزه🤣🤣🤣🤣برا من یماهه تمیزش نکردم 🥲

چرا میشه گرم‌کرد برا همون روز

گلم نوشتی برا دو س وعده اش
وعده اول ک دادی خورد
وعده دومو گرم میکنی؟
یا نه
آخه من پسرم غذای یخ نمیخوره
نباید هم ی غذا رو گرم کرد دوباره
شما چیکار میکنی

سوپ؟

زیاد نیس

سوال های مرتبط

مامان دلوین 🐥💛 مامان دلوین 🐥💛 ۱ سالگی
مامان محمد مامان محمد ۱۴ ماهگی
مامان گردو💖 مامان گردو💖 ۱۰ ماهگی
مامان دیانا🫀! مامان دیانا🫀! ۱ سالگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۱ سالگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱ سالگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱ سالگی
مامان اهورا مامان اهورا ۱۳ ماهگی
مامان نیکی مامان نیکی ۲ سالگی
مامان 🩵آرکان👼گردالو مامان 🩵آرکان👼گردالو ۱۷ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۱ سالگی