اینم از الویه ناهار پسر خونه ♥️

تصویر
۴ پاسخ

چقدر خوبه ک میخوره پسر من فقط فرنی اونم ب زور

الویه رو با سس به بچه میدید ؟

سلام عزیزم نوش جونش ببخشید از کی غذای این جوری به کوچولوتون غذا دادین؟چجوری شروع کردین؟

نوش جونش باشه سس داره داخلش؟

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۹ ماهگی
مامان دیانا🫀! مامان دیانا🫀! ۱ سالگی
مامان هامون🌊🐚🐳 مامان هامون🌊🐚🐳 ۱ سالگی
مامان قناد🥰🎂🥧 مامان قناد🥰🎂🥧 ۱ سالگی
مامان محمد مامان محمد ۱۴ ماهگی
مامان 🩵آرکان👼گردالو مامان 🩵آرکان👼گردالو ۱۷ ماهگی
مامان اهورا مامان اهورا ۱۳ ماهگی
مامان آراد مامان آراد ۱ سالگی
مامان کسرا مامان کسرا ۱ سالگی