بچه ها از چندماهگی شکمتون ترک خورد؟

۱۲ پاسخ

من شکمم ترک نخورده باسنم ترک قرمز خورده...وپاهام

معمولا ۳۰ ب بالا ترک میشه

روغن گلسرخ استفاده کنید که ترک نخوره شکمتون
برای من که هنوز ترک نخورده خداروشکر
البته شکمم هنوز کوچیکه اونقد بالا نیومده

از ی ماهگی

فکر کنم ارثی باشه من نه تو بارداری اول داشتم و نه الان دارم.پوست شکمم عادیه

شکمم نخورده، ولی دو طرف پهلو به باسن خورده

ی دونه ترک هم ندارم سی هفتم

من از الان داره میخاره

ارثیه ب بدنتم ربط داره.من دوطرف پهلوهام یکم فقط شکمم ن

۲۰.

شکمت نخارون نمی‌خوره ترک. من الان وارد ۲۷ شدم هنوز نخورده گوش شیطون کر

من پاهام داره ترک میخوره

سوال های مرتبط

مامان ..... مامان ..... ۷ ماهگی
مامان nila🧸🎀 مامان nila🧸🎀 ۷ ماهگی
مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی
مامان دوقلوهام مامان دوقلوهام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ضربان مامان ضربان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان Delin🎀Sevin🎀 مامان Delin🎀Sevin🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان پناه💖 مامان پناه💖 ۱۰ ماهگی
مامان نیلا🎀🌈 مامان نیلا🎀🌈 روزهای ابتدایی تولد