۳ پاسخ

منم یهو کم کردم اما نرمال بود وزن بچه

نه به دلت بد راه نده ، داروهات بخور ، صبح ها تخم مرغ بخور، پروتئین بخور ان شاالله رشدش خوبه

منم کم کردم ، ولی سونو رشد بچه خوب بود

سوال های مرتبط

مامان دایان مامان دایان ۷ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۴ ماهگی
مامان مهدا مامان مهدا ۲ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد