زایمانم افتاد برای ۳۱اردیبهشت🤕🤕🤕🤕خستمممم

۷ پاسخ

خودتو تقویت کن و چیزای مقوی بخور جون داشته باشی موقع زایمان

خش بخالت من این هفت روز چطوری تحمل کنم

بسلامتی
برا منم دعا کن🥲💕

منم ۳۱اردیبهشتم

چیزی نمونده ،یعنی چند هفته میشید

خوش بحالتتتتتت
من که کلی مونده

خوش به حالتون 🥲من هنوز نمی‌دونم کی هست

سوال های مرتبط

مامان دایان مامان دایان ۷ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۴ ماهگی
مامان مهدا مامان مهدا ۲ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد