خانما وزن جنینم تو ۳۱ هفته و ۱روز ۱۷۱۰بود طبیعیه؟

۶ پاسخ

اره عالیه

من تو ۳۱ هفته و ۶ روز ۱۹۰۰ بودم

اره دیگ نرماله

زیادم هستش عزیزم

آره من ۱۸۱۰ بود به دنیا اومد ۳۶۰۰ بود

اره اوکیه

سوال های مرتبط

مامان آیتک قوقولی🥰 مامان آیتک قوقولی🥰 ۷ ماهگی
مامان فسقل مامی مامان فسقل مامی ۴ ماهگی