مامانا اسم میسا خوبه؟پیشنهاد بدید لدفا

۱۵ پاسخ

ن قشنگ نیس

مالنا قشنگه

نه عزیزم من که دوست ندارم

تلفظش مِی‌سا

میسا عربیه .اسم خواهر شوهر ابجیمه .
سنش بالاس .قدیمیه ولی قشنگه

من نمیپسندم البته چون نظرمون رو پرسیدی گفتم عزیزم

ببین اسم دختر
مانلی
مایسا
مانیسا
ماهلین
هایلین
آرشیدا
آسنا

اینا خیلی قشنگن

یه اسم بهتر بگردی پیدا می‌کنی

نه

نه😂😂😂

به نظرم خاص و قشنگه

یه چیزی بین میشا و مهساس😁اسمای قشنگ تری میتونی بزاری

جانان

میشا بهتره

میسا یعنی چی؟

سوال های مرتبط

مامان 💖دخمله🥺💗 مامان 💖دخمله🥺💗 ۵ ماهگی
مامان آلا 💕🥺 مامان آلا 💕🥺 ۴ ماهگی
مامان آرتمیس🩷 مامان آرتمیس🩷 ۵ ماهگی
مامان علی اصغروآنیا مامان علی اصغروآنیا ۱ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیستم بارداری
مامان جوجو ممد 🐣 مامان جوجو ممد 🐣 ۱ ماهگی