اسم ميسا خوبه مامانا🙂

۱۰ پاسخ

مایسا شنیدم میسا نه

مایسا بهتره

نه🫤

نه نه

سلیقه ایه ولی نه

نه مضحکه

نه اصلا شاید به گوش بقیه حتی عیسی بشنون

من اسمم مهساس بچهای فامیل نمیتونن تلفظ کنن میگن میسا😬😂

نه

سلیقه من نیست گلم 🤍

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار ۸ ماهگی
مامان دوقلو مامان دوقلو ۳ ماهگی
مامان آیلین وسلین مامان آیلین وسلین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کاکول پسر مامان کاکول پسر هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وسوم بارداری