چندهفته و چندروز سزارین شدید؟

۴ پاسخ

37و1,البته قرار بود طبیعی بیارم امر نشد

ب من گفت سی وهشت هفته و شش روز

۳۷ هفته به خاطر انقباض شدیداوزانسی زیمان کردم

۳۸هفته و ۴روز

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان آدرین مامان آدرین ۲ ماهگی