خانما امگا ۳ رو تا آخر بارداری باید بخوریم؟

۶ پاسخ

دکتر من نداده کلا

من هفته ای ۲عدد

مایع امونیاکت از کی کم بود ؟

دکتر منم چندروز پیش قطعش کرد .
گفت دیگ نخور

پزشک بنده گفتند بدلیل اثرات امگا ۳ بر روی انعقاد خون از هفته ۳۳ این دارو قطع بشه. حتما از پزشکتون سوال بفرمایید.

من چون وزنش پایین بود گفت بخورم

سوال های مرتبط

مامان پسرم‌ودخترم❤️❤️ مامان پسرم‌ودخترم❤️❤️ ۱۳ ماهگی
مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 ۷ ماهگی
مامان راحیل و میکائیل مامان راحیل و میکائیل هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 💜💜💜💜💜 مامان 💜💜💜💜💜 ۶ ماهگی