۹ پاسخ

منم‌همینطور😂 تاریخمون یکیه

منم رفتم ماه دهم هنوز هیچی به هیچی فقط تنها دلخوشیم اینه که یه سانت بازم😂

چرا عجله داری عزیزم زایمان طبیعی یعنی هر وقت بچه خواست میاد

جاش خوبه دیگه راحته نگران و کلافه نباش تا چهل هفته نیاد آمپول میزنن میاد

یا حسین پیامتو بالا گوشیم دیدم استرس گرفتم
ناموسا بیا برو بگو معاینه ات کنند باوا خطرناکه بخدا من ترسیدم😣😣😣😣😣

یک هفته از من جلو تری
من از هفته آینده تحرکم رو شروع میکنم 👶چون هنوز سیسمونی نچیدم 😂

رابطه بدون جلوگیری و رقص و اسکات زیر دوش اب گرم میگن خیلی خوبه

بچت چیه ؟

فعالیت داری؟

سوال های مرتبط

مامان فرنیا مامان فرنیا ۳ ماهگی
مامان یکی یه دونه مامان یکی یه دونه ۶ ماهگی
مامان ریهام مامان ریهام ۱۱ ماهگی
مامان نورا جون🥹💗 مامان نورا جون🥹💗 روزهای ابتدایی تولد