چرا پ نی نیمو حس نمیکنم 🥺

۱۱ پاسخ

من جفتم خلفی بود ولی 21هفته یه نبض کوچیک حس کردم
الانم زیاد تکون نمیخوره هر از گاهی😢

عزیزم بستگی ب جفتت داره من قدامی بودم تا ۲۱/۲۲هفته هیچی حس نمیکزدم

منم حس نمیکنم

چون که زوده عزیزم ،عجلت برا چیه
ان شالله به موقعش یه لگدایی بزنه که مثه من از خواب بیدار شی 😅❤️

منم همینطور

چون زوده گلم

ولی یک قاشق عسل خالی بخوری به سمت راست دراز بکشی دستت رو بزار روی شکمت تکون میخوره

عسل خالی بخور کلا بعدشم هنوز زوده منم حس نمیکنم موقع غذا میخوری بیشتر مواقع یکم تکون میخوره اونم یواش

جفتت قدامی نیست؟

یک قاشق عسل بخور به سمت راست بخاب قشنگ تکون میخوره

منم هیچ حس نمیکنم کع تکون بخوره

سوال های مرتبط

مامان لِنا🩷🦋 مامان لِنا🩷🦋 ۲ ماهگی
مامان شاهان
🥹💙 مامان شاهان 🥹💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان حلما کوچولو🩷 مامان حلما کوچولو🩷 ۱ ماهگی
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وپنجم بارداری