۱۴ پاسخ

زوده قشنگم ۱۸ ب بالا

من ۲۲ هفته حس کردم

زوده هنوز بستگی به جفتت داره من خلفیم تازه دارم حس میکنم

منم هنوز حس نکردم
زوده یکم صبر کن متوجه میشی

چرا انقد عجله دارین
بخدا زوده
خودشم بستگی داره چربی شکم دارین یا ندارین

من هنوز حس نمیکنم

منم هنوز حس نکردم ب نظرم طبیعیه

زوده خیلی بخصوص اگر بچه اولی باشه

منم حس نکردم هنوز

هنوز زوده عزیزم من هنوز حس نکردم جفتم قدامیه دیرتر حس میکنم تو خلفی هستی ممکنه هفته 18 به بالا حس کنی

از۱۸ ،۱۹ هفته به بعد کم کم متوجه میشی که منظم هم نیست حرکاتش،از۲۸ هفته به بعد دیگه حرکاتش منظم میشه و باید چک کنی

زوده من از ۱۷ هفته حس کردم اونم چون جفتم خلفیه زودتر شد

منم حس نمیکنم جفتمم خلفیه

هنوز زوده عزیزم
بچه اولته؟ جفتت چیه؟

سوال های مرتبط

مامان شاهان
🥹💙 مامان شاهان 🥹💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی کوشولو مامان نی نی کوشولو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دختر نازدارم مامان دختر نازدارم ۱۰ ماهگی