خانما داروهای رفلاکس چیه؟؟

۲ پاسخ

به جا پودر شربت کیدیزول هم می توتید بگیرید کلا همون امپرازوله اما به صورت شربت. داروهای رفلاکس زیاده بستگی به نوع رفلاکس کوچولو میدن.
من یه دکتر بردم دخترمو آلمینیوم ام جی دمیترون
پودر اس امپرازول داد

بایو لاکت پدی لاکت اخرش خوب نشه پودر اس امپرازول میدن

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۱۳ ماهگی
مامان آقا یاشار_آرشام مامان آقا یاشار_آرشام ۴ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۵ ماهگی