دختر من رفلاکسش شدیدددده خیلی شاید روزی هفت هشت بار بالا بیاره بمیرم براش دارو هم اثری نداره😭😭
سردی زیاد بخوری،شیرت سرد میشه و بیشتر بالا میاره
حتما آروغشو بگیر...دکتر بمن گفت ۱۰ دقیقه رو شونت نگهدار بعد بزار تو رختخواب
جای خوابشم شیب دار کن
بستگی داره رفلاکس شدید باشه یا ن
دختر من شدید نیست
من فقط رعایت رژیم غذایی میکنم دارو نمیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.