۴ پاسخ

دختر من رفلاکسش شدیدددده خیلی شاید روزی هفت هشت بار بالا بیاره بمیرم براش دارو هم اثری نداره😭😭

سردی زیاد بخوری،شیرت سرد میشه و بیشتر بالا میاره

حتما آروغشو بگیر...دکتر بمن گفت ۱۰ دقیقه رو شونت نگهدار بعد بزار تو رختخواب
جای خوابشم شیب دار کن

بستگی داره رفلاکس شدید باشه یا ن
دختر من شدید نیست
من فقط رعایت رژیم غذایی میکنم دارو نمیدم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۱۱ ماهگی
مامان آیین مامان آیین ۱۵ ماهگی