۷ پاسخ

فشار خونتو مرتب چک کن

وا چرا سوال مزخرف وبیهوده میپرسین

من دو روز پیش گلوکز دادم همیشه خیرسرم میرفتم خصوصی این یبارو نرفتم جایی دگه رفتم اصلا برای من ادرار ۲۴ساعته ننوشته ولی ازم گرفتن امروز بردم آزمایشگاه تحویل بدم ظرف پر شد

خانمی استرس نگیر. فک‌کنم یکم تو بارداری طبیعیه.
من ماه چهارم آزمایش دادم. همین طور بود.
دکتر گفت در این حد اشکال نداره و طبیعیه تو بارداری

جدا دادی ازمایششو با با گلوکز بود

استرس گرفتم

سلام ببخشید این آزمایش دفع پروتئین رو ۷ ماهگی باید بریم ؟
الان بعد گلوکز که دادیم من فکر میکردم پس فقط یدونه سونو وزن که ۲۸ تا ۳۰ هست و یدونه هم اخرا سونو میریم همینا مونده

سوال های مرتبط

مامان آنیاولیمو🍋🌱 مامان آنیاولیمو🍋🌱 ۴ ماهگی
مامان کوروش و تودلی🤰 مامان کوروش و تودلی🤰 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان گندم💕 مامان گندم💕 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان شاه پسرم مامان شاه پسرم هفته سی‌ام بارداری