سلام بچها کسی از آزمایش ان تی سر در میاره

تصویر
۹ پاسخ

منم کیمیا از دادم انتی اسکرین ریسکمو یکم بالا زده بود دکترم برام غربالگری دومم نوشت ازمایششو امروز رفتم دادم

ببین سن خودم چون زیاده احتمالا ازمایش سلفری بفرستن
نگران نباش چییزی نیست

احتمال زیاد نینیت پسره
تو سونو بهت چییزی نگفتن؟

بچها تو این آزمایش تیروئید هم هست

عزیزم همه چیز نرماله چون هیچی توی قرمز نرفته. همه چی سبزه . خداروشکر

خوبه عزیزم

این چی بهتر نشد

تصویر

خیلی عکسا تاره
ولی خداروشکر چیزی ک من میبینم خوبه

اینم دومی

تصویر

سوال های مرتبط

مامان آوا ونی نی مامان آوا ونی نی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آلما کوچولو❤️😍 مامان آلما کوچولو❤️😍 ۲ ماهگی
مامان فندق کوچولو 😍 مامان فندق کوچولو 😍 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نیلا و تو راهی مامان نیلا و تو راهی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان محمدعلی 💙 مامان محمدعلی 💙 ۴ ماهگی