مامانا کسی از ازمایش خون ان تی سر در میاره؟!

۴ پاسخ

پشت صفحه هم چیز غیر طبیعی نیس

مامان ایهان جان عدد ان تی شما کاملا نرمال و طبیعی هست همچی خوبه ۱۲هفته بودین انگار انجام دادین استرس هیچی نداشته باشین

من متوجه میشم چون شغلم هست بفرست ببینم

برا من که جلو همش نوشته نرمال دکترم گفت نرمال ولی نمیدونم چی ب چیه😐😂

سوال های مرتبط

مامان نیلا و تو راهی مامان نیلا و تو راهی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندق کوچولو 😍 مامان فندق کوچولو 😍 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آوا ونی نی مامان آوا ونی نی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آلما کوچولو❤️😍 مامان آلما کوچولو❤️😍 ۲ ماهگی
مامان محمدعلی 💙 مامان محمدعلی 💙 ۴ ماهگی