سلام دخترم خس خس سینه داره چیکار کنم خوب یشه؟

۴ پاسخ

اگه علائم سرماخوردگی نداره بخاطر رفلاکسشه ببرش دکتر داروبده بهش

از رفلاکس دختر منم داره

شاید بخاطر رفلاکسشه

رفلاکس داره احتمالا

سوال های مرتبط

مامان رستا مامان رستا ۱۰ ماهگی