۴ پاسخ

آمپول رشدو آراد سازی خیلی نمیشه شاید همشون باهم۵۰۰بشه
من چون قرصای خودم و شوهرم گرون بود نزدیک ۹۰۰تومن شد

ازادش گرون هست ولی دکتر بنویسه ارزون شاید ۲۰۰بشه شایدم کمتر

امپول hcjازاد سازی هست قیمتشم زیاد نیست

امپول اولی ک ازاد سازی من ازاد گرفتم دوتاش ۸۳۰

سوال های مرتبط

مامان موچی مامان موچی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نیکو مامان نیکو هفته سی‌وششم بارداری