مامان جونیا از چند هفته دیگه نباید تخت بخوابم؟

۳ پاسخ

چرا روتخت نباید خوابید؟

از 16 شروع کنید که دیگه تو 20 هفته راحت تر بتونید به پهلو بخوابید عزیزم

میگن از هفته ۲۰ مهمه

سوال های مرتبط

مامان امیر عباس💙🩵💙 مامان امیر عباس💙🩵💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندوقم دلسا🍓🎀 مامان فندوقم دلسا🍓🎀 ۱ ماهگی
مامان 🩷پناه مامان 🩷پناه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آریا 💙 مامان آریا 💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مهیارو ماکان مامان مهیارو ماکان ۶ ماهگی
مامان سبحان مامان سبحان هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نورا🩷 رضا🩵 مامان نورا🩷 رضا🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد هفته پانزدهم بارداری
مامان بهراد مامان بهراد هفته پانزدهم بارداری