دوستان از چند هفته دیگه نباید طاقباز خوابید؟

۶ پاسخ

من از وقتی فهمیدم باردارم دلم نیومده بخوابم طاق باز

حدود ۱۶ تا ۱۸ هفته دیگه تقریبا بیشتر از ۱۰ دقیقه نباید طاقباز خوابید خون‌رسانی به جنین و جفت مختل میشه عزیزم

۲۰ به بعد

میگن بیست هفته به بعد اما یه خانومه ۳۶ هفته اومد یساعت رو تخت سونو طاق باز خوابید

۲۰هفته به بعد

سوال منم هست من رو شکمم هم میخوابم

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد هفته پانزدهم بارداری
مامان امید و پناه ❤️ مامان امید و پناه ❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان الینا و ماهور⭐ مامان الینا و ماهور⭐ ۴ ماهگی
مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 هفته هشتم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار ۸ ماهگی
مامان آرش 🧿 مامان آرش 🧿 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار هفته دوازدهم بارداری
مامان کیان و تودلی 🧸 مامان کیان و تودلی 🧸 هفته دوازدهم بارداری