۳ پاسخ

من ۵ وعده میدم هر وعده ۲ ق مرباخوری

هرچی کمتر بدی بهتر وزن میگیره فعلا به یک نهایت دو وعده بسنده کن

منم لایک کن ببیتم

سوال های مرتبط

مامان ویهان (。◕‿◕。) مامان ویهان (。◕‿◕。) ۷ ماهگی