مامان ها قلیان ضرر داره آیا .

۱۰ پاسخ

بعله عزیزم حتی دودشم ضرر داره چ قلیون چ سیگار

ما خونمون یه جوره کارتونی زغال می‌خریم و قلیون همش واسطه روزی صدبارم زغال میزاریم ولی از موقعی که تست زدم حتی آزمایشم نداده بودم هنوز دیگه اصلا نکشیدم ولی تا روز قبلش که نمی‌دونستم میکشیدم

این دیگه پرسیدن داره. برای آدم عادی ضرر داره چه برسه به زن باردار

من قلیونی بودم اما ازوقتی حامله شدم لب نزدم😁

من سیگاری بودم از وقتی که باردار شدم اصلا نکشیدم خیلی سخته ولی تحمل کردم الانم واقعا هوس میکنم ولی واقعا انقدر بچه های آسیب دیده را میبینم جلوی خودمو میگیرم که من نباید یه بچه مشکل دار دنیا بیارم

اینو دیگه نمیشه گفت در حد هوس چندتا کام بزن 😅

خیلی ضرر داره

خیلی

در معرض دودش هم نباید باشی اصلا

معلومه که ضرر داره این چه سوالیه
حتی درستش اینه از ۶ ماه قبل اقدام هیچ دخانیاتی پدر و مادر مصرف نکنن

سوال های مرتبط

مامان مامان؟؟؟ مامان مامان؟؟؟ ۲ ماهگی
مامان مامان نخودچی مامان مامان نخودچی هفته نوزدهم بارداری
مامان آرتام مامان آرتام ۴ ماهگی
مامان محیا و تو دلی مامان محیا و تو دلی هفته بیستم بارداری
مامان مامان سیندرلا مامان مامان سیندرلا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان یاسین مامان یاسین ۳ ماهگی