مامانا شبتون بخیر چیکارکنم زود باردار بشم 😔

۹ پاسخ

استرس نداشتم باشین

پودر اینوفولیک اسید و قرص اوهیل من خوردم بعد ۶ماه باردارشدم همسرم ویتامین eوc

میشه باوا اینقد ناراحت نکن خودتو .

بده😅
همینجور بده تا حامله شی 😅
منم همینکارو کردم 🤣

خدا بزرگه تلاش و امید
خدا مهربونه ب زودی ماهم خوشحال میشم انشاءالله

استرس نداشته باش
استرس برای بدن سمه

در موردش فکر نکن بیخیال باش اصلا روز شماری نکن

منم موندم 🥲

چیکار کنیم 🥲

سوال های مرتبط

حسنا حسنا قصد بارداری
مامان ماهان مامان ماهان ۲ ماهگی
مامان مامان فندوق🩷 مامان مامان فندوق🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین هفته هفتم بارداری