من ۳ماه اقدام کردم باردار نشدم چیکارکنم زود بشم؟؟؟

۸ پاسخ

استرس اگه داری بخاطر اونه استرس دشمن بارداریه البته قبلش باید زیر نظر پزشک‌ چکاپای قبل بارداری انجام داده باشی

بعد از اقدام حتما پاهار روبه بالا یک رب و یا به پهلو بخواب

گلم فولیک اسید و ویتامین دی بخور ین ب شوهرت ویتامین دی بده تغذیه مقوی قبل اقدام به شوهرت خرما بده کلا گرمی بخورین و بهترین زمان اقدام تخمک گزاری یک روز قبل و یک روز بعدش اما چیز مهم تر بعد از اتمام پریودیت یا روبه پایانه حس میکنی داره تموم میشه اقدام کن مرتب این تاثیرش بیشتره

برو دکتر لتروزل میده

فولیک اسید تاثیری نداره واسه چیز دیگس … باید زیر نظر پزشک داروهای تقویت باروری و تخمک بخوری تا انشاالله به نتیجه برسی من الان شیش ماهه فولیک اسیدو میخورم

نه فک نکنم من الان ۱۰ ماه فولیک اسید میخورم

من رفتم بهداشت قرص فولیک اسید داد بهم
فک کنم تأثیر داشته باشه

فهمیدی به منم بگو خواهر

سوال های مرتبط