چ داروی واسه نفخ خوبه

۴ پاسخ

دو مدلنن خارجیش من اینو برا دخترمم گرفتم خوب بود الان ب پسرمم میدم

احورا‌ نی نی ،از داروخونه

اره دیگه فردا ی ماه میشه بده فقط ایرانیشو نگیر چون اثر نداره من ب دوتا بچه هام از همون دادم ارومشون کرده

بعد یک ماهگی گریپ میکسچر خارجی بگی بده عالیه همین ک بدی اروم میشه بچه

سوال های مرتبط

مامان بردیا مامان بردیا ۱ ماهگی
مامان ❤️ماهلین مامان ❤️ماهلین ۱۴ ماهگی
مامان نیلساوسامین مامان نیلساوسامین ۳ ماهگی