۳ پاسخ

میشه منم لایک کنی؟
من صب دارم میرم بزنم برای بچم
انقدر استرس دارم

دو تا واکسن خوراکی ک همون جا میریزن داخل دهانشون
دوتام رو هر دو رون پا
روز اول کمپرس سرد
روز دوم کمپرس گرم
شربت استامینوفن هر ۶ ساعت
دختر من ک اصلا تب نکرد الان عکس شربطی ک بهش دادم رو براتون میزارم

خیلی سخت نیست استا بده قبل بزنی بعدشم پاهاشو ببند ک تکون نده منکه نه کمپرس سرد گذاشتم نه گرم فقط سرساعت استا بده

سوال های مرتبط

مامان آریل کوچولو💎 مامان آریل کوچولو💎 ۲ ماهگی
مامان 🩵𝙰𝚛𝚊𝚍🩵 مامان 🩵𝙰𝚛𝚊𝚍🩵 ۱۴ ماهگی
مامان نیلساوسامین مامان نیلساوسامین ۳ ماهگی