سلام از تجربیات واکسن دوماهگی بگین لطفا

۲ پاسخ

اصلا نگران نباش چیزه خاصی نیست.مرتب بهش استامینوفن بدی نه تب می‌کنه نه درد داره.روزه اولم مرتب کمپرس سرد و روز دوم مرتب کمپرس گرم براش بزار

سلام به من گفتن قبلش استامینوفن نده
بعد واکسن هر 4 ساعت دو برابر وزنش دادم
روز دوم هر 6 ساعت
با تب سنج مرتب چکش میکردم
روز اول کمپرس سرد
روز دوم گرم
کلا دخترم دو روز بی حال بود تا 4 روزم درست شیر نخورد و بعدش خوب شد دوباره

سوال های مرتبط

مامان نیهان💗 مامان نیهان💗 ۱۲ ماهگی
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان 🩵𝙰𝚛𝚊𝚍🩵 مامان 🩵𝙰𝚛𝚊𝚍🩵 ۱۴ ماهگی