برای سرماخوردگی دخترم شربت پلارژین بهتره؟؟

۱ پاسخ

دکتر به من گفت به بچه ت پلارژین نده اشغاله

سوال های مرتبط

مامان ورووجك مامان ورووجك ۱۶ ماهگی
مامان 🐾🥹جیگرطلا💙⚽ مامان 🐾🥹جیگرطلا💙⚽ ۱ سالگی
مامان ماهان مامان ماهان ۱ سالگی