مامانا میتونید ازمایشمو واسم تفسیر کنید

تصویر
۷ پاسخ

عزیزم میشه پی ویتونو چک کنید

نود درصد خوبه فقط به خاطر اون ده درصد گفته که بینا بینیه باید ازمایش تکرار کنی

انشالله هرچی هست صحیح و سالم ب دنیا بیاد واسم فرقی نمیکنم خیلی این دوران با لکه بینی اذیت شدم فقط میگم صحیح سالم باشه

خوبه. فکر کنم نینی پسر باشه

همه چیش خوبه عزیزم

نرماله

خوبه.

سوال های مرتبط

مامان عشق مامان مامان عشق مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد سبحان مامان محمد سبحان تولد
مامان علی اکبر💙🩵 مامان علی اکبر💙🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان امیر وبرفک نرمک مامان امیر وبرفک نرمک هفته بیستم بارداری
مامان موچی 🥹🤍 مامان موچی 🥹🤍 هفته سیزدهم بارداری
مامان دخترکم مامان دخترکم ۸ ماهگی