شربت نئوتادین کسی به بچش داده

۳ پاسخ

عالیه من از دوماهگی ک هر وقت سرما میخوره میدمش

همون لورتادینه؟ برا بچم ک تابحال دکتر تجویز نکرده نمیدونم

آره من دادم

سوال های مرتبط

مامان لیمو🍋 مامان لیمو🍋 ۱ سالگی
مامان محمد صالح❤ مامان محمد صالح❤ ۱۶ ماهگی
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۹ ماهگی
مامان ارغوان 👧🏻 مامان ارغوان 👧🏻 ۱۵ ماهگی
مامان جوجه طلایی🫀 مامان جوجه طلایی🫀 ۱۷ ماهگی