سلام کسی شربت لاکتولوز به بچش داده

۲ پاسخ

من داذم البته خیلی کم سن بود دوماهش بود دکتر تجویز کرد
یک سی سی باید میدادم
خوب بود به نظرم

درود عزیزم
آره من به پسرم دادم وقتی ۶ ماهش بود غذای کمکی رو شروع کرده بودم یبوست شده بود دکتر گفت بهش شربت لاکتولوز بدم خیلی خوب بود یکبار بهش دادم دیگه ندادم زود شکمشو راه انداخت

سوال های مرتبط

مامان ارغوان 👧🏻 مامان ارغوان 👧🏻 ۱۵ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام ۱۶ ماهگی
مامان سام🩵گندم🩷 مامان سام🩵گندم🩷 ۱۰ ماهگی
مامان هدیه خدا🩵 مامان هدیه خدا🩵 ۱۴ ماهگی
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۹ ماهگی
مامان لیمو🍋 مامان لیمو🍋 ۱ سالگی
مامان مهرسانا&مهرسام مامان مهرسانا&مهرسام ۱۲ ماهگی
مامان لیمو🍋 مامان لیمو🍋 ۱ سالگی