۴ پاسخ

من ۲تا شیشه دادم خیلی خوب بود باعث میشه شیر تو گلو نیاد بالا

اره من میدم

اره خیلی برا رفلاکس خوبه

من میدم

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۹ ماهگی
مامان لیمو🍋 مامان لیمو🍋 ۱ سالگی
مامان لیمو🍋 مامان لیمو🍋 ۱ سالگی
مامان محمد صالح❤ مامان محمد صالح❤ ۱۶ ماهگی