۲ پاسخ

ن اگ علایم خاصی نداری حتما هرمونات ب هم ریخته

نه عزیزم شاید هرمون اات بهم ریخته من خودم ۱۰ روز فقب افتاد پریودیم خیلی نگران بودم اما پریود شدم

سوال های مرتبط

مامان ستاره7سال وسهیل مامان ستاره7سال وسهیل ۱۱ ماهگی
مامان سورنا👣🧜‍♂️ مامان سورنا👣🧜‍♂️ ۱۷ ماهگی