ویار انار در حاملگی نشانه ی چیست. پسر یا دختر

۱۱ پاسخ

من اصلا خوشم نیومد از انار میگفتن برای بچه چال رو گونه میاره بخور به زور هم نتونستم پسر شد

من خیلی انار خوردم بچم دختر بود

خخخ انگار داری تو گوگل سرچ میکنی😬😬
منم همینجوری سرچ میکنم🤣

ممنونم از همتون

من انار زیاادددد میخوردم و دختر سفیدددد شد

من پسر شد انار و کیوی بانمک

من میمردم برا انار انقد میخوردم ک حالم بد می‌شد بچمم دختر بود 😁

احتمال خیلی هیلی زباد پسره

من انار خیییلی دوست داشتم

دختر عزیز

من ویارم انار بود با نمک فراوان که پسر شد ولی حواست باشه دستت که اناری شده رو به جایی از بدنت نزنی

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۱۶ ماهگی
مامان آرام👫آراد مامان آرام👫آراد ۱ سالگی
مامان حنانه.ریحانه مامان حنانه.ریحانه ۱ سالگی
مامان پسرم و تودلیم مامان پسرم و تودلیم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نویان و نورا مامان نویان و نورا ۱۷ ماهگی
مامان ٍِۙشازدہ👶🏻🩵 مامان ٍِۙشازدہ👶🏻🩵 ۱۷ ماهگی